Honda Cars: ZR-V 2023
Το ολοκαίνουργιο ZR–V συνδυάζει ελκυστική σχεδίαση, ισχυρές επιδόσεις και απαράμιλλη δυναμική μαζί με εξαιρετική άνεση
- Το νέο ZR-V είναι ένα ολοκαίνουργιο υβριδικό SUV της Honda, που προσφέρει το τέλειο μίγμα ισχυρών επιδόσεων, στιβαρότητας και άνεσης
- Το SUV της μεσαίας κατηγορίας D έρχεται να τοποθετηθεί ανάμεσα στα HR-V και CR-V
- Η κομψή, ισχυρή και ταυτόχρονα καθαρή σχεδίαση συνεχίζει την εξέλιξη της σχεδιαστικής γλώσσας της Honda
Το ολοκαίνουργιο Honda ZR-V αποτελεί μία μοναδική πρόταση στην κατηγορία D-SUV συνδυάζοντας εκλεπτυσμένο στυλ, ένα υψηλής ποιότητας premium εσωτερικό και μια συναρπαστική οδηγική συμπεριφορά με πολλά στοιχεία άνεσης. Στόχος της ομάδας ανάπτυξης ήταν η δημιουργία ενός αυτοκινήτου που να εμπνέει εμπιστοσύνη, να ενθαρρύνει την ελευθερία προσελκύοντας ένα ευρύ φάσμα πελατών.
Γεφυρώνοντας το κενό μεταξύ του HR-V και του νέου CR-V, το ZR-V είναι το πιο πρόσφατο SUV της Honda που διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό το αναγνωρισμένο υβριδικό σύστημα e:HEV. Αναβαθμισμένο προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στο συγκεκριμένο μοντέλο, το υβριδικό σύνολο συνεχίζει να προσφέρει ένα μοναδικό μείγμα εξαιρετικών επιδόσεων και αποδοτικότητας σε κάθε είδους διαδρομή, από αυτοκινητόδρομους μέχρι επαρχιακές οδούς. Ο καθαρός και ταυτόχρονα ισχυρός τετρακύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 2,0 λίτρων συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες ώστε να προσφέρει τις απολαυστικές επιδόσεις που συνήθως συναντά κανείς σε σπορ hatchback μοντέλα.
Σχεδιαστικά, η κομψή σιλουέτα του ZR-V χαρακτηρίζεται από ένα μίγμα επιλογών όπως αυτές ορίζονται από τις ενιαίες εξωτερικές επιφάνειες που ρέουν από τα εμπρός προς τα πίσω, τους τοποθετημένους με ακρίβεια αρμούς μεταξύ των μεταλλικών πάνελ και τις λεπτομέρειες όπως η μεσαία γραμμή με την χαρακτηριστική ακμή. Το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ‘ήσυχο’ χάρη στους λεπτούς προβολείς με την χαρακτηριστική υπογραφή και τη μεγάλη, εντυπωσιακή μάσκα. Στο ίδιο ύφος οι απέριττες πλευρικές επιφάνειες εκτείνονται μέχρι τον τολμηρό πίσω προφυλακτήρα και τα αντίστοιχα φώτα που ενσωματώνονται αρμονικά στην πίσω πόρτα.
Οι διαστάσεις του τοποθετούν το ZR-V στην καρδιά της ευρωπαϊκής γκάμας των SUV προτάσεων της Honda εξασφαλίζοντας εξαιρετική ευρυχωρία, πρακτικότητα και άνεση σε ένα compact πακέτο. Κατά τη διαδικασία σχεδιασμού, οι μηχανικοί της Honda επικεντρώθηκαν στη δημιουργία μιας στιλάτης και κομψής καμπίνας που ενσωματώνει διακριτικά και ταυτόχρονα μεγιστοποιεί τη χρηστικότητα, διασφαλίζοντας ότι η καμπίνα είναι ελκυστική όσο και λειτουργική. Αυτό σημαίνει ότι είναι εύχρηστη στην καθημερινότητα με άφθονους αποθηκευτικούς χώρους και πρακτικές λειτουργίες, όπως οι πολλαπλές θύρες USB.
Στα παραπάνω έρχονται να προστεθούν τα υψηλής ποιότητας υλικά, το προσεγμένο φινίρισμα και ο διακριτικός φωτισμός που όλα μαζί συνθέτουν μία premium ατμόσφαιρα. Το χαμηλά τοποθετημένο ταμπλό και η υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα, μαζί με τα βελούδινα προστατευτικά γονάτων και τα υποβραχιόνια, δημιουργούν μία αίσθηση θαλπωρής στους επιβάτες, ενώ η εξελιγμένη τεχνολογία HMI επιτρέπει τη συνδεσιμότητα οδηγού και επιβατών με τον έξω κόσμο, πέρα από τη λειτουργικότητα που παρέχουν τα Apple CarPlay και Android Auto.
Το ZR-V είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο της Honda που διαθέτει στάνταρ την προηγμένη σουίτα τεχνολογιών Honda SENSING της εταιρείας. Σε συνδυασμό με το ολοκληρωμένο σύστημα αερόσακων και τις εντυπωσιακές επιδόσεις που έχει να επιδείξει σε όλους τους τύπους συγκρούσεων, το ZR-V είναι σε θέση να παρέχει υψηλά επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.
«Το νέο ZR-V αναπτύχθηκε ως ένα SUV που δεν μοιάζει με τα άλλα, παρέχοντας κορυφαία επίπεδα πρακτικότητας, χρηστικότητας και άνεσης, καθώς και μία τολμηρή και ισχυρή παρουσία και ένα ελκυστικό εσωτερικό με όμορφες λεπτομέρειες. Πέραν αυτού, επιθυμία μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα συναρπαστικό SUV που να παρέχει άμεση απόκριση και μία απολαυστική οδηγική εμπειρία» σχολιάζει λέει ο Yutaka Kato, ZR-V Large Project Leader. «Πιστεύουμε ότι το ZR-V προσφέρει το τέλειο πακέτο που ικανοποιεί τις μοναδικές απαιτήσεις των πελατών σε όλη την Ευρώπη, οι οποίοι αναζητούν εξαιρετικές επιδόσεις και δυναμική, ευελιξία στην καθημερινότητα, κομψή σχεδίαση και ένα άκρως αποδοτικό υβριδικό σύστημα κίνησης για το οποίο φημίζεται η Honda.»
Σπορ SUV σιλουέτα με ισχυρή στιλιστική ταυτότητα και παρουσία στο δρόμο
- Οι κομψές αναλογίες διαμορφώνουν ένα σπορ σχήμα SUV με ισχυρή παρουσία στον δρόμο
- Απρόσκοπτη εξωτερική σχεδίαση, από τους ενσωματωμένους προβολείς και την τολμηρή μάσκα μέχρι το ομαλά διαμορφωμένο πίσω τμήμα
- Αεροδυναμικά σχεδιαστικά στοιχεία συνδυάζονται με ‘αθόρυβες’ επιφάνειες για τη διαχείριση της ροής του αέρα πάνω και γύρω από το όχημα
Η τολμηρή και επιβλητική σιλουέτα του ολοκαίνουργιου Honda ZR-V θα προσελκύσει τους πελάτες που αναζητούν ένα σπορ και εκλεπτυσμένο SUV, με ‘αθόρυβες’ επιφάνειες οι οποίες δημιουργούν μια καθαρή εμφάνιση και μια τολμηρή εμπρός όψη που εξασφαλίζει ισχυρή παρουσία στο δρόμο. Η λειτουργικότητα στη σχεδίαση αποτέλεσε βασική προτεραιότητα για τους μηχανικούς της Honda, με αποτέλεσμα κάθε πάνελ και εξάρτημα να είναι βελτιστοποιημένα για καλύτερη ορατότητα από το εσωτερικό και ενισχυμένη αεροδυναμική απόδοση.
Το εκλεπτυσμένο εσωτερικό προσφέρει premium άνεση και χρηστικότητα
- Premium εμπειρία εσωτερικού για τον οδηγό και τους επιβάτες, που δίνει προτεραιότητα στα υψηλά επίπεδα άνεσης και χρηστικότητας
- Οδηγοκεντρική καμπίνα με εύχρηστα και λειτουργικά σημεία αφής
- Η διάταξη της καμπίνας προτεραιοποιεί τη χρηστικότητα, με έξυπνες λύσεις αποθήκευσης και ευφυή λειτουργικότητα για όλους τους επιβάτες
Το νέο Honda ZR-V προσφέρει μία premium εμπειρία για τον οδηγό και τους επιβάτες μέσω μιας ραφιναρισμένης σχεδιαστικής προσέγγισης που συνδυάζει υλικά υψηλής ποιότητας και πρακτικά σημεία αφής, λειτουργικότητα και κορυφαία επίπεδα άνεσης.
Οι σχεδιαστές της Honda είχαν θέσει ως ξεκάθαρη προτεραιότητα τη χρήση υλικών υψηλής ποιότητας σε όλη την καμπίνα με απαλές υφές και εύχρηστα σημεία αφής. Μία μεγάλη οθόνη εννέα ιντσών βρίσκεται στο κέντρο του διευρυμένου άνω τμήματος του ταμπλό, που εκτείνεται σε όλο το πλάτος της καμπίνας επιτείνοντας την αίσθηση της ευρυχωρίας. Ο συνδυασμός του ταμπλό, της μεγάλης κεντρικής κονσόλας, των βελούδινων προστατευτικών γονάτων και των υποβραχιονίων δημιουργεί μία αίσθηση θαλπωρής και premium άνεσης.
Πρακτικότητα
Το ZR-V διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία από επιφάνειες και θήκες αποθήκευσης που σχεδιάστηκαν για να κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των επιβατών. Μπροστά, συναντάμε δύο ποτηροθήκες, μια κεντρική επιφάνεια, που παρέχει δυνατότητα ασύρματης φόρτιση κινητού τηλεφώνου από τις εκδόσεις Sport και πάνω, ενώ η ψηλή κεντρική κονσόλα ενσωματώνει αποθηκευτικούς χώρους για τον οδηγό και τον συνοδηγό κάτω από τον επιλογέα ταχυτήτων. Η ενσωματωμένη επιφάνεια κάτω από την κονσόλα είναι κατάλληλη για την τοποθέτηση κινητών τηλεφώνων, ενώ ο θάλαμος της κεντρικής κονσόλας ενδείκνυται για τη μεταφορά ενός tablet.
Με πίσω διαιρούμενα καθίσματα που αναδιπλώνονται πλήρως δημιουργώντας έναν επίπεδο χώρο, διαχωριστικό χώρου αποσκευών, αναδιπλούμενη εταζέρα και υποδαπέδιο αποθηκευτικό χώρο, το πορτμπαγκάζ προσαρμόζεται ανάλογα με τις ποικίλες ανάγκες ενός πολυάσχολου τρόπου ζωής. Πιο συγκεκριμένα, ο χώρος αποσκευών του ZR-V προσφέρει χωρητικότητα 390 λίτρων με τα καθίσματα σε όρθια θέση, δηλαδή 20% περισσότερο από το HR-V. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων προστίθενται επιπλέον 921 λίτρα (1311 λίτρα συνολικά), ενώ το χαμηλό, φαρδύ κατώφλι και το επίπεδο δάπεδο διευκολύνουν τη φόρτωση βαρέων αντικειμένων.
Μία αυτόματη ηλεκτρική πίσω πόρτα διατίθεται στάνταρ από την έκδοση Sport και πάνω: ένα ιδιαίτερα πρακτικό χαρακτηριστικό όταν χέρια σας δεν είναι διαθέσιμα. Το σύστημα ανταποκρίνεται περνώντας το πόδι σας κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα του οχήματος για να ανοίξει το πορτμπαγκάζ, ενώ μια λειτουργία walk-away ενεργοποιεί το αυτόματο κλείσιμο και κλείδωμα.
Καινοτόμα χαρακτηριστικά τεχνολογίας στο διαισθητικό σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας
- Η εστιασμένη στον χρήστη διεπαφή ανθρώπου/μηχανής (HMI) και η απλή στη χρήση τεχνολογία διατηρεί τους επιβάτες συνδεδεμένους με το αυτοκίνητο και τον έξω κόσμο
- Ψηφιακές οθόνες υψηλής ποιότητας και διαισθητικά χειριστήρια ελέγχου για την οθόνης αφής προσφέρουν μια κορυφαία εμπειρία με φυσική διάδραση
- Η έκδοση Advance διαθέτει premium εξοπλισμό, όπως head-up display, Bose Premium Audio, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10.2” και κατοπτρισμό οθόνης (mirroring)
Το ολοκαίνουργιο ZR-V είναι εξοπλισμένο με μια σειρά από καινοτόμες τεχνολογίες που έχουν σχεδιαστεί για να διατηρούν τους χρήστες συνδεδεμένους με το αυτοκίνητο και τον έξω κόσμο. Τα απλά χειριστήρια και οι ευανάγνωστες οθόνες είναι βελτιστοποιημένα ώστε να επιτρέπουν τη φυσική και διαισθητική χρήση.
Εξαιρετικό μείγμα δυναμικών επιδόσεων και αποδοτικότητας
- Το αποδεδειγμένης αξίας υβριδικό σύνολο προσφέρει έναν εξαιρετικό συνδυασμό ισχυρών οδηγικών επιδόσεων και εντυπωσιακής οικονομίας καυσίμου
- Το ZR-V διαθέτει την τελευταία έκδοση του 2λιτρου κινητήρα Atkinson με σύστημα άμεσου ψεκασμού και δύο ηλεκτροκινητήρες για απόδοση ροπής που είναι εφάμιλλη με εκείνη ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης 3,0 λίτρων.
- Βελτιστοποιημένη παροχή ισχύος που τονίζεται με γραμμικές αλλαγές σχέσεων για απολαυστική δυναμική επιτάχυνση σε οποιαδήποτε ταχύτητα
Το ZR-V, το πιο πρόσφατο μοντέλο που βασίζεται στην αναγνωρισμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV της Honda, υιοθετεί μία αναβαθμισμένη έκδοση του συστήματος δύο ηλεκτροκινητήρων. Όπως στο Civic e:HEV, η μονάδα ισχύος παράγει συνολική ισχύ 184 PS και ροπή 315 Nm, προσφέροντας επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h από μόλις 7,8 δευτερόλεπτα.
Όμως, παρά τις ισχυρές επιδόσεις του, το ZR-V είναι επίσης εξαιρετικά αποδοτικό σε πραγματικές συνθήκες, με το e:HEV να πετυχαίνει εκπομπές CO2 από 130 g/km (WLTP) και κατανάλωση από 5,7 L/100km (WLTP συνδυασμένος κύκλος).
Το πλήρως υβριδικό σύνολο συνδυάζει μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής ενεργειακής πυκνότητας και δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες με έναν πρόσφατα εξελιγμένο 2λιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson. Το υβριδικό σύνολο μπορεί να εναλλάσσει τη λειτουργία του μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine Drive απρόσκοπτα χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό.
Όταν το όχημα κινείται σε αστικό περιβάλλον, χρησιμοποιεί ως επί το πλείστον τη λειτουργία EV Drive, παράγοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων και αξιοποιώντας παράλληλα την ομαλή και άμεση απόκριση της ηλεκτροκίνησης. Όταν απαιτείται ισχυρότερη επιτάχυνση, γίνεται αυτόματη μετάβαση στη λειτουργία Hybrid Drive κατά την οποία οι τροχοί κινούνται μέσω του ισχυρού ηλεκτροκινητήρα, με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να παράγει την απαιτούμενη ηλεκτρική ισχύ.
Σε σταθερές υψηλές ταχύτητες, όπως στον αυτοκινητόδρομο, το σύστημα περνά στη λειτουργία Engine Drive, και τροφοδοτείται άμεσα και αποδοτικά από τον βενζινοκινητήρα με ελάχιστες απώλειες και την υποστήριξη του ηλεκτροκινητήρα μόνο όταν είναι απαραίτητο. Όταν οι απαιτήσεις ενέργειας αυξάνονται κατά την κίνηση με υψηλές ταχύτητες που προσεγγίζουν την τελική, το σύστημα επιστρέφει στο Hybrid Drive για να απελευθερώσει την πλήρη ισχύ του ηλεκτροκινητήρα.
Σε όλα προγράμματα οδήγησης, η ενέργεια πέδησης και επιβράδυνσης ανακτάται με σκοπό τη βελτίωση της συνολικής απόδοσης, με αποτέλεσμα την επίτευξη αξιοσημείωτα χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, κυρίως σε συνθήκες με αλλεπάλληλες στάσεις/εκκινήσεις. Χάρη στην υψηλή ακαμψία του στροφάλου και του δευτερεύοντα αντικραδασμικού άξονα, ο κινητήρας έχει χαμηλότερους κραδασμούς σε όλο το εύρος στροφών συγκριτικά με τις προηγούμενες γενιές του συστήματος e:HEV, με αποτέλεσμα την πιο αθόρυβη λειτουργία σε όλα τα προγράμματα οδήγησης.
Η εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας της Honda μέσα σε 20 χρόνια έχει οδηγήσει στη δημιουργία μιας προηγμένης αλλά συμπαγούς και αποδοτικής μονάδας ισχύος, η οποία συνδυάζει την απόκριση και την ισχύ ενός ηλεκτροκινητήρα με έναν εκτενώς βελτιστοποιημένο βενζινοκινητήρα, εντυπωσιάζοντας με τις επιδόσεις της τόσο στην αστική κυκλοφορία όσο και στο επαρχιακό δίκτυο. Η υβριδική μονάδα παρέχει άμεση απόκριση όχι μόνο κατά την επιτάχυνση σε χαμηλές ταχύτητες αλλά και στις υψηλές στον αυτοκινητόδρομο.
Το σύστημα γραμμικού ελέγχου των αλλαγών ταχυτήτων συσχετίζει τον ήχο του κινητήρα με την επιτάχυνση δημιουργώντας μία αίσθηση μεγαλύτερης σιγουριάς, στοιχείο που αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη σε σχέση με τα προηγούμενα υβριδικά μοντέλα της Honda.
Μέσω ενός επιλογέα, οι χρήστες μπορούν να αλλάζουν αυτόματα μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων οδήγησης: ‘Normal’, ‘Sport’, ‘Eco’ και ‘Snow’. Το πρόγραμμα Sport βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού και τις επιδόσεις, ενώ το Eco προσαρμόζει την λειτουργία της μονάδας ισχύος με γνώμονα την αποδοτικότητα καυσίμου. Το νέο πρόγραμμα Snow προσαρμόζει τα χαρακτηριστικά απόκρισης του γκαζιού για οδήγηση σε επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης, με σκοπό τη μείωση του φόρτου των οδηγών σε δύσκολες συνθήκες.
Ο βελτιστοποιημένος κινητήρας προσφέρει κορυφαία στην κατηγορία του θερμική απόδοση και επίπεδα εκπομπών ρύπων
Η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού επιτρέπει την έγχυση καυσίμου στον κινητήρα πολλές φορές κατά τη διάρκεια μιας απλής φάσης καύσης (ψεκασμός πολλαπλών σταδίων), η οποία μειώνει τις εκπομπές ρύπων σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργίας. Βελτιστοποιημένη για ταχύτερη και αποδοτικότερη καύση και μεγαλύτερη ροπή, η πρόσφατα βελτιωμένη δομή και φιλοσοφία καύσης του κινητήρα επιτρέπουν επίσης την αύξηση του λόγου συμπίεσης, χάρη στη βελτιωμένη απόδοση ψύξης των αυλών εξαγωγής. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τον κύκλο καύσης Atkinson εξασφαλίζουν μια κορυφαία στη βιομηχανία θερμική απόδοση που φτάνει στο 41%.
Οι μηχανικοί της Honda ανέπτυξαν τον νέο κινητήρα ώστε να πληροί τα μελλοντικά όρια εκπομπών ρύπων, χρησιμοποιώντας καταλύτη που ενεργοποιείται σε χαμηλές θερμοκρασίες, βελτιστοποιημένα σχήματα αυλών εισαγωγής για υψηλή ροή αέρα και βαλβίδες με πλήρωση νατρίου, τα οποία συμβάλλουν στη βελτίωση τόσο των εκπομπών ρύπων όσο και της οικονομίας καυσίμου.
Η πιο πρόσφατη εκδοχή της Έξυπνης Μονάδας Ισχύος (IPU) της Honda είναι τοποθετημένη κάτω από τον πίσω χώρο φόρτωσης, βελτιστοποιώντας συνολική χωροταξία του οχήματος χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις και το μειωμένο βάρος της. Μια νέα Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (PCU), που βρίσκεται κάτω από το καπό για εξοικονόμηση χώρου, ελέγχει την ηλεκτρική ισχύ υψηλής τάσης του υβριδικού συστήματος.
Η αύξηση της πυκνότητας ισχύος της PCU και της ενεργειακής πυκνότητας της IPU επιτρέπει στον ηλεκτροκινητήρα να αναλαμβάνει πιο ενεργό ρόλο σε μεγαλύτερο εύρος συνθηκών οδήγησης. Αυτό, κατ’ επέκταση, επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί σε χαμηλότερες στροφές, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και αυξάνοντας τη ροπή στις υψηλότερες ταχύτητες.
Άμεση απόκριση και ποιότητα κύλισης για άριστη οδηγησιμότητα
- Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και τα δομικά υλικά υψηλής αντοχής έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός προβλέψιμου και αξιόπιστου συστήματος διεύθυνσης
- Μειωμένες τριβές στην εμπρός ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης για να μπορούν οι οδηγοί να χαράσσουν την ιδανική γραμμή στις στροφές αλλά και να απολαμβάνουν κορυφαία αίσθηση τιμονιού
- Πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με βελτιστοποιημένα χαρακτηριστικά και συνδέσμους για εξαιρετικό κράτημα στον δρόμο
Το ολοκαίνουργιο ZR-V εμπνέει εμπιστοσύνη πίσω από το τιμόνι, προσφέροντας εντυπωσιακά επίπεδα πρόσφυσης και ελέγχου σε όλα τα σενάρια οδήγησης και τις οδικές συνθήκες, από αστικές περιοχές όπου απαιτείται απόκριση κατά την επιτάχυνση, μέχρι διαδρομές με γρήγορες στροφές όπου το ‘κλειδί’ είναι η σταθερότητα του οχήματος. Με ένα πλαίσιο που είναι ταυτόχρονα ελαφρύ και άκαμπτο, μαζί με ένα ευέλικτο υβριδικό σύστημα κίνησης, το τελευταίο SUV της Honda, οδηγικά, θυμίζει περισσότερο ένα σπορ hatchback.
Προηγμένη σουίτα τεχνολογιών Honda SENSING για βέλτιστη ασφάλεια
- Εντυπωσιακή απόδοση σε όλες τις συγκρούσεις χάρη σε ένα συνδυασμό υλικών υψηλής αντοχής
- Η πιο πρόσφατη σουίτα τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού Sensing της Honda παρέχει ενεργητική ασφάλεια επόμενης γενιάς
- Η κάμερα ευρείας προβολής και το τσιπ επεξεργασίας εικόνας υψηλής ταχύτητας ενισχύουν το εύρος και την ακρίβεια ανίχνευσης συγκρούσεων.
Η οδική ασφάλεια ήταν ανέκαθεν ζήτημα ύψιστης σημασίας για τη Honda και το νέο ZR-V αποκτά τώρα στάνταρ την προηγμένη σουίτα τεχνολογιών Honda SENSING της εταιρείας. Σε συνδυασμό με ένα εκτεταμένο σύστημα αερόσακων και προηγμένα συστήματα ασφάλειας για συγκρούσεις από όλες τις κατευθύνσεις, το νέο SUV της Honda παρέχει υψηλού επιπέδου προστασία για όλους τους επιβάτες.Ένας συνδυασμός μαλακών και άκαμπτων δομικών στοιχείων, συμπεριλαμβανομένου ενός πλαισίου από χάλυβα υψηλής αντοχής σε εφελκυσμό, αποτελούν μέρος ενός αμαξώματος που παρέχει κορυφαία προστασία από εμπρόσθιες, οπίσθιες και πλευρικές συγκρούσεις. . Η στρατηγική τοποθέτηση του χάλυβα υψηλής αντοχής έναντι μαλακότερου χάλυβα εξασφαλίζει ότι η ενέργεια που απορροφάται κατά την παραμόρφωση διαχέεται κατευθείαν σε περιοχές μακριά από τους επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος.
Η τεχνολογία προηγμένης μηχανικής συμβατότητας ACE™, χρησιμοποιεί ένα δίκτυο δομών του εμπρός πλαισίου για την απορρόφηση και την εκτροπή της ενέργειας από μια μετωπική σύγκρουση. Αυτό συμβάλλει στη μείωση της δύναμης που μεταφέρεται στην καμπίνα και στην πιο ομοιόμορφη διασπορά των δυνάμεων που μεταφέρονται στα άλλα εμπλεκόμενα οχήματα.
Υπάρχουν 10 αερόσακοι, συμπεριλαμβανομένου ενός εμπρός κεντρικού αερόσακου που αποτρέπει τις συγκρούσεις μεταξύ του οδηγού και του συνοδηγού σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, και ενός αερόσακου γονάτων για τους εμπρός επιβάτες. Όλοι οι αερόσακοι του ZR-V ενσωματώνουν την τεχνολογία i-SRS της Honda, η οποία δημιουργεί ομοιόμορφη πίεση γύρω από τον αερόσακο πιο γρήγορα από ό,τι σε ένα συμβατικό σύστημα.
Για να διασφαλιστεί μια ακριβής και ευέλικτη λειτουργία των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, το ZR-V χρησιμοποιεί την πιο σύγχρονη τεχνολογία κάμερας και σόναρ της Honda. Το εμπρόσθιο σύστημα διαθέτει ευρυγώνιο φακό με αποτελεσματική οριζόντια γωνία θέασης 100 μοιρών, ο οποίος συνδυάζεται με ένα τσιπ επεξεργασίας εικόνας υψηλής ταχύτητας που στόχο έχει τη βελτίωση της ακρίβειας ανίχνευσης αντικειμένων για το Collision Mitigation Braking System και άλλες εφαρμογές.
Αδιαπραγμάτευτη ασφάλεια
Το Honda SENSING είναι από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα τεχνολογιών ασφάλειας στην κατηγορία του, που χρησιμοποιεί πληροφορίες από κάμερα σε συνδυασμό ένα μεγάλο αριθμό αισθητήρων υψηλής τεχνολογίας, για να προειδοποιεί και να υποστηρίζει τον οδηγό σε πιθανές επικίνδυνες καταστάσεις.
Το Collision Mitigation Braking System βοηθά το αυτοκίνητο να σταματήσει, εάν επίκειται αναπόφευκτη εμπρόσθια σύγκρουση με όχημα που έχει ανιχνευτεί. Ενεργοποιεί μία ηχητική προειδοποίηση και, εάν χρειαστεί, εφαρμόζει αυτόματα πίεση πέδησης.
Το Road Departure Mitigation System είναι ένα προεπιλεγμένο σύστημα ασφαλείας για να ειδοποιεί τους οδηγούς εάν ανιχνεύσει παρέκκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας χωρίς να έχει ενεργοποιηθεί το φλας. Αυτό συμπληρώνεται από το Lane Keep Assist System της Honda, το οποίο μειώνει τον φόρτο του οδηγού πίσω από το τιμόνι και διασφαλίζει ότι το όχημα διατηρεί τη σωστή θέση του, ασκώντας ελαφριά ροπή στο σύστημα διεύθυνσης ώστε το ZR-V να μην παρεκκλίνει από τη λωρίδα του.
Διατίθεται επίσης η πιο πρόσφατη τεχνολογία Traffic Jam Assist της Honda, που μειώνει τον φόρτο του οδηγού σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας με χαμηλές ταχύτητες, διατηρώντας το όχημα στη λωρίδα του από 0 km/h. Όταν η ροή της κυκλοφορίας αποκατασταθεί, το αυτοκίνητο μεταβαίνει απρόσκοπτα στο Lane Keeping Assist System από τα 72 km/h – χαμηλότερη ταχύτητα από τα συμβατικά συστήματα.
Το πρόσφατα ανανεωμένο Traffic Sign Recognition System ανιχνεύει πλέον και αναγνωρίζει αυτόματα πάνω από το 90% των πινακίδων οδοσήμανσης και τις προβάλλει στον πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι. Για παράδειγμα, το σύστημα μπορεί να ειδοποιεί γρήγορα τον οδηγό όταν πλησιάζει ή περνάει μια συγκεκριμένη οδική πινακίδα, όπως τα όρια ταχύτητας ή τυχόν περιορισμούς. Το σύστημα παρέχει επίσης μια πρώτη ειδοποίηση για να ενημερώσει τον οδηγό το συντομότερο δυνατό και να τον βοηθήσει να προετοιμαστεί νωρίτερα για τις διασταυρώσεις.
Το Adaptive Driving Beam μεταβάλλει αυτόματα τη δέσμη φώτων από τη μεγάλη σκάλα στη μεσαία, εάν ανιχνευτεί ένα προπορευόμενο ή αντίθετα ερχόμενο όχημα, για την ασφάλεια και των δύο οδηγών. Οι προβολείς του συστήματος Auto High-Beam ενεργοποιούνται αυτόματα μέσω ενός εμπρός αισθητήρα κατά τη διάρκεια της νυχτερινής οδήγησης ή δυσχερείς συνθήκες όπως στην ομίχλη.
Το Driver Attention Monitor είναι ένα σύστημα αναγνώρισης κόπωσης του οδηγού που εφιστά την προσοχή του σε μακρινά ταξίδια. Για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα γωνίας του τιμονιού που καταγράφει τις διορθωτικές κινήσεις του οδηγού προκειμένου να διατηρήσει το αυτοκίνητο στη σωστή θέση, στη λωρίδα κυκλοφορίας. Εάν διαπιστωθεί ασυνήθιστη δραστηριότητα με συνεχείς διορθωτικές παρεμβάσεις, το σύστημα θα προτρέψει τον οδηγό να κάνει ένα διάλειμμα. Το Driver Attention Monitor παραμένει ενεργό στο παρασκήνιο και οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν τις προειδοποιήσεις μέσω του μενού ρυθμίσεων που είναι διαθέσιμο από την αρχική οθόνη του συστήματος πολυμέσων.
Τεχνικές προδιαγραφές
Τύπος κινητήρα | Υβριδικό | Υβριδικό | Υβριδικό | Υβριδικό |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1993 | 1993 | 1993 | 1993 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χιλ.) | 81 x 96,7 | 81 x 96,7 | 81 x 96,7 | 81 x 96,7 |
Σχέση συμπίεσης | 13,9±0,26 | 13,9±0,26 | 13,9±0,26 | 13,9±0,26 |
Valve Train | VTEC 16V | VTEC 16V | VTEC 16V | VTEC 16V |
Προδιαγραφές ρύπων | EURO-6D | EURO-6D | EURO-6D | EURO-6D |
Απαιτούμενο καύσιμο | Αμόλυβδη (95) | Αμόλυβδη (95) | Αμόλυβδη (95) | Αμόλυβδη (95) |
Κίνηση στους τροχούς | FWD | FWD | FWD | FWD |
Τύπος μετάδοσης | Automatic | Automatic | Automatic | Automatic |
Σχέση μετάδοσης (Ηλεκτροκινητήρα) | 2.455 | 2455 | 2455 | 2455 |
Σχέση μετάδοσης (Κινητήρα βενζίνης) | 0.806 | 0.806 | 0.806 | 0.806 |
Τελική σχέση μετάδοσης | 3,889 | 3,889 | 3,889 | 3,889 |
Μέγιστη Ισχύς Βενζινοκινητήρα (PS/σ.α.λ.) | 143 / 6.000 | 143 / 6.000 | 143 / 6.000 | 143 / 6.000 |
Μέγιστη Ροπή Βενζινοκινητήρα (Nm/σ.α.λ.) | 186 / 4.500 | 186 / 4.500 | 186 / 4.500 | 186 / 4.500 |
Μέγιστη Ισχύς Ηλεκτροκινητήρα (kW [PS]) | 135 (184) | 135 (184) | 135 (184) | 135 (184) |
Μέγιστη Ροπή Ηλεκτροκινητήρα (Nm) | 315 | 315 | 315 | 315 |
0 → 100 χλμ./ώρα (δευτερόλεπτα) | 7,8 | 7,8 | 7,9 | 8 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 173 | 173 | 173 | 173 |
Επίπεδο θορύβου σε (dB) | 67 | 67 | 67 | 67 |
Συνδυασμένη WLTP – CO2 (γρ./χλμ) | 130 | 130 | 131 | 132 |
Συνδυασμένη κατανάλωση – FC (λτ./100 χλμ.) | 5,7 | 5,7 | 5,8 | 5,8 |
Μήκος (χιλ.) | 4568 | 4568 | 4568 | 4568 |
Πλάτος (χιλ.) | 1840 | 1840 | 1840 | 1840 |
Ύψος – χωρίς φορτίο (χιλ.) | 1620 | 1620 | 1620 | 1620 |
Μεταξόνιο (χιλ.) | 2657 | 2657 | 2657 | 2657 |
Εμπρόσθιο Μετατρόχιο (χιλ.) | 1595 | 1595 | 1595 | 1595 |
Οπίσθιο Μετατρόχιο (χιλ.) | 1615 | 1615 | 1615 | 1615 |
Κύκλος στροφής αμαξώματος (m) | 11,3 | 11,3 | 11,3 | 11,3 |
Στροφές τιμονιού από τέρμα σε τέρμα | 2,4 | 2,4 | 2,4 | 2,4 |
Δεξαμενή καυσίμου (λίτρα) | 57 | 57 | 57 | 57 |
Μέγιστος αριθμός επιβατών | 5 | 5 | 5 | 5 |
Χώρος αποσκευών (λίτρα, μέθοδος VDA) | 390 | 390 | 390 | 380 |
Απόβαρο (κιλά) | 1589 | 1599 | 1604 | 1639 |
Μέγιστο βάρος ρυμούλκησης χωρίς φρένo (κιλά) | 700 | 700 | 700 | 700 |
Agile Handle Assist (AHA) | • | • | • | • |
Προγράμματα οδήγησης: Econ/Normal/Snow/Sport | • | • | • | • |
Ηλεκτρικό χειρόφρενο με αυτόματη συγκράτηση φρένου | • | • | • | • |
Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση – EPS/VG/MA-EPS | • | • | • | • |
Head Up Display | – | – | – | • |
Σύστημα Ελέγχου Καθόδου (Hill Descent Control) | • | • | • | • |
Αναγεννητική Πέδηση/ Έλεγχος Επιβράδυνσης με χειριστήρια στο τιμόνι (paddle) | • | • | • | • |
Ψηφιακή οθόνη πολλαπλών πληροφοριών 7″ | • | • | • | – |
Πλήρως ψηφιακή οθόνη 10,2″ | – | – | – | • |
SRS – 11 Αερόσακοι | • | • | • | • |
Honda Sensing (CMBS/FCW/ISL/LKAS/RDM/LSF/LSFB/TSR/TJA) | • | • | • | • |
Έλεγχος γκαζιού για μετριασμό σύγκρουσης – CMTC (εμπρός/πίσω) | • | • | • | • |
eCall (Europe) | • | • | • | • |
Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας – VSA | • | • | • | • |
Μπροστινά προσκέφαλα μετρίασης αυχενικού τραυματισμού | • | • | • | • |
Πληροφόρηση Τυφλού Σημείου BSI & RCTM | – | • | – | – |
Συναγερμός | • | • | • | • |
Smart Entry & Start (Σύστημα Έξυπνης Εισόδου και Εκκίνησης) | • | • | • | • |
Sport Πεντάλ | – | – | • | • |
Τιμόνι με δερμάτινη επένδυση | • | • | • | • |
Υφασμάτινη επένδυση καθισμάτων | • | • | – | – |
Υφασμάτινη / δερμάτινη επένδυση καθισμάτων | – | – | • | – |
Δερμάτινη επένδυση καθισμάτων | – | – | – | • |
Κάλυμμα χώρου αποσκευών με διαχωριστικά | – | • | – | – |
Διακοσμητικά μαρσπιέ πόρτας | – | • | – | – |
Φωτισμός χειρολαβών (εμπρός και πίσω) | – | – | – | • |
Φωτισμός δαπέδου (πόδια οδηγού και συνεπιβάτη) | – | – | • | • |
Φωτισμός οροφής (εμπρός) | – | – | • | • |
Bluetooth™ Hands Free Τηλέφωνο (HFT) | • | • | • | • |
DAB ψηφιακό ραδιόφωνο | • | • | • | • |
Honda CONNECT με Navi (9″ οθόνη αφής, AM/FM/DAB, Apple CarPlay® και Android Auto™, Live Traffic Info)* | • | • | • | • |
Ηχεία x8 | • | • | • | – |
Ηχεία x12 Bose Premium Audio | – | – | – | • |
Ηχεία – Μπροστινά Tweeter | • | • | • | • |
Ηχεία – Κεντρικό | – | – | – | • |
Subwoofer | – | – | – | • |
Ασύρματο Apple CarPlay | • | • | • | • |
Ασύρματη φόρτιση | – | – | • | • |
Θέσεις πριζών φόρτισης εμπρός και στον χώρο αποσκευών | – | – | • | • |
Διζωνικός αυτόματος κλιματισμός | • | • | • | • |
Πίσω αεραγωγός A/C | • | • | • | • |
Φωτοχρωματικός κεντρικός καθρέπτης | • | • | • | • |
Αυτόματοι Υαλοκαθαριστήρες | • | • | • | • |
Adaptive Cruise Control | • | • | • | • |
Καθρέπτες θυρών – Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι / θερμαινόμενοι | • | • | • | • |
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω | • | • | • | • |
Ηλεκτρική ρύθμιση καθίσματος οδηγού (8 θέσεις) | – | – | • | • |
Ηλεκτρική ρύθμιση καθίσματος συνοδηγού (4 θέσεις) | – | – | • | • |
Ηλεκτρική ρύθμιση ύψους στο κάθισμα του οδηγού | – | – | • | • |
Θερμαινόμενα καθίσματα (μπροστά) | • | • | • | • |
Θερμαινόμενα καθίσματα (πίσω) | – | – | – | • |
Θερμαινόμενο τιμόνι | – | – | – | • |
Αισθητήρες στάθμευσης (x4 εμπρός και x4 πίσω) | • | • | • | • |
Ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών (Kick Sensor και Walk Away Close) | – | – | • | • |
Κάμερα στάθμευσης | • | • | • | • |
Απολήξεις εξατμίσεων Sport στον πίσω προφυλακτήρα | – | – | • | • |
Εξωτερική σχεδίαση Style (προφυλακτήρας/καθρέπτες/πλαϊνά/πίσω) | – | • | – | – |
Εξωτερική σχεδίαση Sport (προφυλακτήρας/καθρέπτες/πλαϊνά/πίσω) | – | – | • | – |
Εξωτερική σχεδίαση Urban (προφυλακτήρας/καθρέπτες/πλαϊνά/πίσω) | • | – | – | • |
Πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή | – | – | – | • |
Τζάμι υψηλής σκίασης | – | – | • | • |
Σπόιλερ στο χρώμα του αμαξώματος | • | • | • | • |
Πλαϊνό σκαλοπάτι Dark Grey | – | • | – | – |
Διακοσμητικό πίσω πόρτας Dusk Grey | – | • | – | – |
Χαμηλός προφυλακτήρας εμπρός και πίσω – Μαύρος με διακόσμηση Skid | • | – | – | – |
Χαμηλός προφυλακτήρας εμπρός και πίσω – Μαύρος με διακόσμηση Dusk Grey | – | • | – | – |
Χαμηλός προφυλακτήρας εμπρός και πίσω – Μαύρος με διακόσμηση Dark Gun Metallic | – | – | • | – |
Χαμηλός προφυλακτήρας εμπρός και πίσω – Μαύρος με διακόσμηση Light Gun Metallic | – | – | – | • |
Ενεργά Φώτα Στροφής – ACL | – | – | – | • |
Προσαρμοζόμενη Δέσμη Φωτός – ADB | – | – | – | • |
Αυτόματοι προβολείς | • | • | • | • |
Αυτόματη ρύθμιση προβολέων | – | – | – | • |
Φώτα ημέρας LED | • | • | • | • |
Προβολείς LED | • | • | • | • |
Σύστημα Υποστήριξης Μεγάλης Σκάλας Φώτων – HSS | • | • | • | • |
Πίσω φώτα LED | • | • | • | • |
Μπροστινά φλας LED | • | • | • | • |
Ζάντες αλουμινίου 18» Gun Metallic | • | • | – | – |
Ζάντες αλουμινίου 18» Matt Black | – | – | • | |
Ζάντες αλουμινίου 18» Diamond Cut/Black | – | – | – | • |
Διαστάσεις ελαστικών | 225 / 55 R18 | 225 / 55 R18 | 225 / 55 R18 | 225 / 55 R18 |