Οι πιο επιτυχημένοι αγώνες μοτοσικλέτας στον κόσμο ξεκινούν με τη LIQUI MOLY
Έναρξη σεζόν στο MotoGP – ο ειδικός στα λιπαντικά ποντάρει σε ένα εξαιρετικό διαφημιστικό αποτέλεσμα και τόνωση του κύκλου εργασιών
Φεβρουάριος 2019 – Στις 10 Μαρτίου η αναμονή παίρνει τέλος, καθώς τότε θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας της νέας σεζόν για το MotoGP στο Κατάρ. Η γερμανική εταιρεία LIQUI MOLY που εξειδικεύεται στα λιπαντικά εκπροσωπείται στο πλαίσιο των αγώνων με διάφορα μέσα και εναποθέτει τις ελπίδες της σε ένα νέο πρόσωπο.
Στο Moto2, οι ειδικοί στα λιπαντικά συνέχισαν τη συνεργασία τους με την ομάδα IntactGP. Η παρουσίαση έγινε στο Swiss Moto στη Ζυρίχη, αφού το νέο πρόσωπο είναι Ελβετός: ο Tom Lüthi. Το 2017 ανακηρύχθηκε δεύτερος παγκόσμιος πρωταθλητής στο Moto2 και, τώρα, θα κυνηγήσει πόντους μαζί με τον Marcel Schrötter. «Είναι μια συναρπαστική δέσμευση που θα δώσει σημαντική ώθηση στη δραστηριότητά μας γύρω από τη μοτοσικλέτα και όχι μόνο στην Ελβετία», τονίζει ο Carlos Travé, Ελβετός και ο ίδιος και υπεύθυνος στη LIQUI MOLY για τη δραστηριότητα των δίτροχων σε διεθνές επίπεδο.
Σημαντική ώθηση φέρνει επίσης και μια άλλη συνεργασία: η LIQUI MOLY είναι από το 2015 αποκλειστικός προμηθευτής λιπαντικών στις κατηγορίες Moto2 και Moto3. «Όλες οι ομάδες χρησιμοποιούν το δικό μας Motorbike 4T Synth 5W-40 Race. Ανεξάρτητα από το ποιος θα περάσει πρώτος τη γραμμή τερματισμού, η LIQUI MOLY βγαίνει πάντα κερδισμένη», δηλώνει ο Carlos Travé. Είναι κάτι ασυνήθιστο για τους αγώνες μοτοσικλέτας: δεν είναι ένα λιπαντικό που αναπτύχθηκε ειδικά για τον συγκεκριμένο σκοπό, αλλά – και αυτό είναι το σημαντικότερο – είναι τόσο καλό, που αποδεικνύεται αξιόπιστο τόσο στον δρόμο όσο και στην αγωνιστική πίστα – και αυτό συμβαίνει κάθε αγωνιστικό σαββατοκύριακο σε περισσότερες από 60 μοτοσικλέτες. Ποιότητα «Made in Germany» που είναι πάντα συνώνυμο της καινοτομίας.
Εντωμεταξύ, η χορηγία του MotoGP αποτελεί επίσης μια κατηγορία από μόνη της: η πιο επιτυχημένη σειρά αγώνων παγκοσμίως θα μεταδοθεί σε περισσότερες από 200 χώρες του κόσμου και τους αγώνες θα παρακολουθούν σχεδόν 300 εκατομμύρια άτομα σε κάθε σεζόν. Κατά μέσο όρο, περισσότεροι από 100.000 θεατές βιώνουν την εμπειρία των αγώνων ζωντανά. «Από εκεί δεν πρέπει φυσικά να λείπει η πιο αγαπημένη μάρκα λαδιών της Γερμανίας», λέει ο διευθυντής μάρκετινγκ Peter Baumann. Στα 15 από τα 19 αγωνιστικά σαββατοκύριακα, το λογότυπο της LIQUI MOLY θα εμφανίζεται στην πίστα, στο διαδίκτυο και στην τηλεόραση σε όλη τη γη. Ο Peter Baumann δηλώνει: «Παράλληλα, το showtruck της LIQUI MOLY θα περιμένει τους οπαδούς στην πίστα σε πολλούς ευρωπαϊκούς αγώνες».
Ενέργειες οι οποίες δεν είναι λόγια του αέρα, αλλά παράγουν απτά αποτελέσματα: τα προηγούμενα πέντε χρόνια, η LIQUI MOLY σχεδόν τετραπλασίασε τον τζίρο της στα προϊόντα για μοτοσικλέτες. «Και αυτό είναι μόνο μία πλευρά, δεδομένου ότι οι συνεργασίες στο MotoGP αναμένεται να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο την αναγνωρισιμότητα του brand LIQUI MOLY ανά τον κόσμο και να αυξήσουν την καθολική ζήτηση για ολόκληρη την γκάμα προϊόντων μας», διευκρινίζει ο διευθυντής μάρκετινγκ. «Και ως προς αυτό, βρισκόμαστε πραγματικά στον σωστό δρόμο».